Berea

Berea este bună pentru sănătate sau nu?

Berea una dintre cele mai vechi băuturi din lume. Se prepară cu ingrediente foarte sănătoase: hamei, drojdie de bere, orz și malț. Berea este o sursă bună de niacină, magneziu, potasiu și de vitamine.

Berea este bună pentru sănătate sau nu?

Bea o bere sau două pe zi și aceasta poate fi bună pentru sănătatea ta. Există unele studii care susțin că consumul de alcool cu moderație este benefic pentru sănătate.

Un studiu norvegian publicat în Jurnalul de Medicină Internă din 2015 a indicat că consumul moderat de alcool a fost asociat cu o incidență mai mică a atacurilor de inimă.

Un alt studiu publicat in 2015 in revista Current Obesity Reports susține că consumul de alcool, în limitele normalității, nu are legătură cu greutatea, deși unii specialiști susțin că cei care consumă alcool depășesc greutatea normală.

Berea

Femeile care consuma cantitati moderate de alcool pot fi ferite de diabet, deși un studiu publicat in Diabetes Care, în 2015, susține că beneficiul nu se aplica bărbaților care au băut cu moderație.

În ansamblu, există o serie de studii care sugerează că consumul de bere moderat ar putea fi benefic, dar este important să ne amintim că aceste studii privesc corelațiile și nu o cauză directă. Cu toate acestea, dacă nu beți bere acum, nu trebuie să începeți doar ca să aveți anumite beneficii pentru sănătate. Există multe alte lucruri sănătoase, pe care puteți să le faceți. Printre acestea ar fi o dietă mai sănătoasă, mai puține calorii, sport mai mult și reducerea stresului.

Cine nu ar trebui să bea bere?

Berea nu este bună pentru toată lumea. De exemplu, unii oameni au motive personale sau religioase pentru a nu bea bere sau alte băuturi alcoolice, iar altora nu le place gustul. Și, bineînțeles, cei care nu au împlinit vârsta de 18 ani, nu au voie și nici nu ar trebui să consume alcool.

De asemenea, există motive medicale pentru care unii oameni ar trebui să stea departe de bere:

  • Femeile însărcinate sau care alăptează nu trebuie să bea bere. Chiar și cantități mici de alcool pot dăuna fătului în curs de dezvoltare.
  • Oamenii cu alcoolism sau dependență de droguri nu ar trebui să bea bere.
  • Persoanele cu afecțiuni hepatice sau pancreatice.
  • Oricine are guta ar trebui să evite berea.
  • Persoanele cu diabet  trebuie să discute cu medicul lor.
  • Orice persoană care ia medicamente, inclusiv medicamente fără prescripție medicală, ar trebui să evite berea.
Berea

Informații nutriționale

Iată o defalcare a substanțelor nutritive găsite într-o singură porție de bere, care este de aproximativ 356 de grame. Această informație generală este pentru cele mai multe beri obișnuite, dar trebuie să citiți eticheta pentru a vă asigura cu exactitate câte calorii conține berea pe care o beți.

Macronutrienți

  • Calorii:  153
  • Proteine:  1,64 grame
  • Carbohidrați:  12,64 grame

Micronutrienți:

  • Calciu:  14 miligrame
  • Fier:  0,07 miligrame
  • Magneziu:  21 miligrame
  • Fosfor:  50 miligrame
  • Potasiu:  96 miligrame
  • Sodiu:  14 miligrame
  • Zinc:  0,04 miligrame
  • Vitamina C:  0 miligrame
  • Tiamină:  0,018 miligrame
  • Riboflavina:  0,089 miligrame
  • Niacină:  1,826 miligrame
  • Vitamina B-6:  0,164 miligrame

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *